خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

صرف بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های راه وشهرسازی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۳۰

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: در دهه فجر امسال چهار طرح ریلی، بیش از یک هزار کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، تجهیزات بندری و فرودگاهی و تعدادی طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح می شوند.

به گزارش ایلنا، امینی در جلسه بررسی صرف بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های راه و شهرسازی کشور مشکلات حوزه راه بوکان گفت:بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح  طرح‌های راه و حمل و نقل کشور هزینه شده است.
 
وی گفت: این طرح‌ها شامل چهار طرح ریلی، بیش از یک هزار کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، تجهیزات بندری و فرودگاهی و تعدادی طرح اقتصاد مقاومتی است.
 
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: تعهدات راه و شهرسازی برای اجرای طرح‌ها در لایحه بودجه سال آینده یک هزار و 400 میلیارد ریال است.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت نامناسب و حادثه خیز جاده‌های  شهرستان  بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های کنار گذر و طرح بزرگراه میاندوآب بوکان به سقز بوکان تاکید کرد.

قسیم عثمانی با انتقاد از وضعیت موجود این طرح ها گفت: تغییر پیمانکار و اختصاص اعتبارات ویژه برای شتاب بخشی به این طرح ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: محور بوکان -میاندوآب یکی از حادثه خیزترین محورهای موصلاتی استان است که با اتمام این طرح مشکلات و دغدغه‌های مردم و مسئولان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز