خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراقتصادی استانداری البرز خبر داد:

جانمایی نمایشگاه دائمی استان‌البرز در منطقه فرودگاه پیام و گلشهر کرج

کد خبر : ۳۷۸۶۵۹

مدیرکل اموراقتصادی استانداری البرز با اشاره به احداث نمایشگاه بین‌المللی البرز با بیان این که دسترسی مناسب اولویت اصلی جانمایی نمایشگاه دائمی استان البرز گفت: منطقه فرودگاه پیام و گلشهر کرج از گزینه های اصلی جانمایی نمایشگاه دائمی استان البرز است.

به گزارش ایلنا در البرز، صمد بهزاد با بیان اینکه نگاه دولت در بحث احداث نمایشگاه دائمی با رویکرد عام‌المنفعه و به صورت سهامی عام است از جدیت مسئولان استان برای احداث نمایشگاه بین‌المللی البرز خبر داد.

وی با اشاره به اظهارات معاون‌اول رئیس‌جمهور مبنی بر فعال‌سازی واحدهای نیمه تعطیل خاطرنشان کرد: در چارچوب برنامه های ابلاغی هیچ واحد دارای پتانسیل توسعه نباید از چرخه تولید کشور باز بماند، در این راستا نیز به صورت جدی رصد و رفع موانع واحدهای تولیدی استان را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل اموراقتصادی استانداری البرز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز مکلف شده تا زمینه احیاء واحدهای تولیدی را فراهم آورد که در این راستا بانک اطلاعاتی صنایع نیمه فعال استان نیز شناسایی شده است.

بهزاد با بیان اینکه عمده مسائل حوزه اقتصادی مشکل کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی صنایع است، گفت: اقتصاد مقاومتی تکلیف بانک‌ها را در این زمینه روشن کرده و اصلاح نظام بانکی در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز