خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری البرز عنوان کرد:

استفاده بهینه، از ظرفیت‌های عملی و کاربردی، بین صنعت و دانشگاه‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۹۶

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و علمی فناوری، زمینه ساز ایجاد معرفی و عرضه دستاوردهای مختلف در زمینه تعامل صنعت و دانشگاه است.

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز از فعالان بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری در خواست کرد در همایش استانی هفته پژوهش استان البرز حضور پر رنگی داشته باشند.

به گزارش ایلنا در کرج، صمد بهزاد، با بیان این مطلب، در جلسه‌ای که با مدیران بخش صنعت استان، به منظور هماهنگی هفته پژوهش استان البرز برگزار شد، گفت: استان البرز، در بخش صنعت و دانشگاه، دارای ظرفیت‌های بالایی است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا ضمن استفاده بهینه، بتوان به سمت و سوی پیوند عملی و کاربردی بین صنعت و دانشگاه حرکت کرد.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و علمی فناوری به منظور ایجاد زمینه معرفی و عرضه دستاوردهای مختلف در زمینه تعامل صنعت و دانشگاه و منطبق در زمینه تجاری سازی ابتکارات، زمینه ارتباط و مذاکره بین صنعتگران و دانشگاهیان در همایش را در فضایی صمیمی و هدفمند فراهم می‌آورد.

صمد بهزاد، راه اندازی نمایشگاه نوآوری و اختراعات در حاشیه این همایش را، زمینه ساز عرضه آخرین اختراعات و نوآوری‌هایی دانست که قابلیت تجاری سازی و عملیاتی شدن را دارند.

وی افزود: به همین منظور، دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل، از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، صنعتی، ودانش بنیان و صاحب برند زیرمجموعه صنعت، کشاورزی، گردشگری دعوت به عمل آورد تا طی نشستی از دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان با هدف تجاری سازی آن‌ها در کنار این همایش استفاده بهینه گردد.

در این جلسه، صاحبان صنایع به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و از استانداری خواستند که این جلسات مقدمه پیوند بخش دولتی و خصوصی در استانداری بوده ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز