خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تیم کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی آسیا

آزاد کار لرستانی، در وزن ۷۴ کیلو به قهرمانی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۶۴۶

آزادکار لرستانی وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که در سالن اسپایر دوحه برگزارشد، برابر حریف ژاپنی خود به برتری رسید تا صاحب مدال طلا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، پیمان یاراحمدی کشتی‌گیر لرستانی تیم ملی جمهموری اسلامی ایران موفق شد مقام اول وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کند.

در این وزن، ۱۴ نفر وزن‌کشی کردند که پیمان یاراحمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد.

این کشتی گیر بروجردی تیم ایران در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

یاراحمدی در نخستین تجربه حضور در رقابت‌های بزرگسالان آسیا و در مرحله نیمه نهایی مقابل رشید قربان‌اف قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دیدار فینال مقابل دیسوکه شی مادا از ژاپن نفر پنجم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسید و صاحب نشان طلا شد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر دوحه پایتخت قطر با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در پایان رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا که روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه و با حضور ۲۱ کشور در سالن اسپایر شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد، تیم ایران با کسب ۴ نشان طلا، ۲ نشان نقره و یک نشان برنز و کسب ۶۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز