خبرگزاری کار ایران

مراجعه ۳۵۳ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مشهد در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۷۲

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری مشهد از مراجعه بیش از ۳۵۰ هزار خودرو سبک به مراکز معاینه فنی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۳۵۳ هزار و ۸۸۵ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد حدود ۳۳۴ هزارو ۵۶۷ خودرو موفق به اخذ معاینه فنی شده اند. 

وی افزود: آلایندگی مهمترین دلیل مردودی خودروها در آزمون‌های چندگانه معاینه فنی و ایمنی در سال گذشته بوده است که ۶۴ هزار خودرو به‌دلیل نقص فنی مربوط به آلایندگی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده اند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد در تشریح روند پذیرش خودروها در مراکز معاینه فنی بیان کرد: در حال حاضر ۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در مشهد جمعا با ظرفیت ۲۲ خط در حال فعالیت هستند که با توجه به افزایش تقاضای مراجعه، یک مرکز در سال گذشته افتتاح شده است. 

سمیعی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان ساعت کار مراکز معاینه فنی از شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ تعیین شده است؛ نرخ آزمون‌های آلایندگی و ایمنی برای خودروهای سبک بنزین سوز و دوگانه سوز همچنان ۹۲ هزار تومان است و امکان اخذ نوبت اینترنتی از طریق تارنمایhttps://eservice.mashhad.ir)) نیز امکان پذیر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز