خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین:

وکلا نسبت به پرونده‌های قضایی باید حس تکلیف داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۲۴۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: وکلا به عنوان متولیان عدالت خواهی با احساس مسئولیت اجتماعی باید در تحقق امیدآفرینی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی شامگاه پنجشنبه در مراسم سالروز تاسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه استان قزوین که به مناسبت روز ملی پاسداشت حقوق عامه در تالار ایرانیان برگزار شده بود، بیان کرد: مهمترین ماموریت ما تقویت و توسعه امید در میان آحاد جامعه است که همه وظیفه داریم بر روی آن متمرکز شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد: وکلا از نخبگان فرهنگی جامعه هستند و در تحقق عدل و عدالت نقش بسزایی دارند، در نتیجه برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها باید با مقبولیت و همراه شدن در جامعه گفتمان واحدی را ایجاد کنند.

این مسئول ادامه داد: همه باید روی برطرف کردن نقطه ضعف‌ها تمرکز کنند تا بتوانیم مدیریت را مطلوب کرده و به اهداف مورد نظر در نظام جمهوری اسلامی دست یابیم.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه وکلا به عنوان دست اندرکاران تحقق عدالت در جامعه فعالیت می‌کنند، بیان کرد: وکلا نسبت به پرونده‌های قضایی باید حس تکلیف داشته و با تعلق خاطر به دنبال رفع بی اعتمادی و ایجاد امید و عدالت باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین به مراسم روز قدس اشاره کرد و گفت: فردا روز قدس است، آنچه در ۶ ماه گذشته بر مردم غزه گذشت بی سابقه و ضد انسانی بود، اما صدای یک سازمان حقوق بشری و بین المللی بلند نشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا با حضور معنادار خود این جنایت‌ها را محکوم کرده و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز