خبرگزاری کار ایران

راه ارتباطی ۱۱ روستای معمولان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۹۶

سرپرست فرمانداری معمولان، گفت: در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، راه ارتباطی ۱۱ روستای منطقه پشت‌تنگ در این شهرستان مسدود شده‌ است.

به گزارش ایلنا، محمد ناظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: محور گم‌گمه، راه ارتباطی ۶ روستا و محور ذق برفی، راه ارتباطی پنج روستا در منطقه پشت‌ تنگ معمولان است، جاده دسترسی و پل‌های موقت این دو محور دچار آب‌شستگی است و امکان تردد در این مناطق وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری معمولان عنوان کرد: محورهای مسدود شدۀ این شهرستان نیاز به پل و لوله دارد که در حال پیگیری و رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم تا این محورها در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

وی گفت: ریزش سنگ در جاده معمولان به پلدختر در چندین نقطه رخ داده بود که با حضور اکیپ‌های راهداری پاک‌سازی و ریزش‌برداری شد.

ناظری اظهار داشت: ریزش سنگ در محورهای روستایی لیت‌ بر و زیرانبار به داخل جاده رخ داده است که هماهنگی لازم با راهداری برای پاکسازی این محورها انجام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: راه ارتباطی تعدادی دیگر از روستاهای این شهرستان که روز گذشته به‌دلیل جاری‌شدن بالا آمدن دبی رودخانه‌ها مسدود شده بود با اتمام بارندگی بازگشایی شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز