خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان خبر داد:

محور خرم آباد - نورآباد امروز مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۶۳۴

محور خرم آباد - نورآباد از ساعت ۹ الی ۱۳ امروز مسدود می‌شود و این محور در محدوده ذکر شده فاقد مسیر جایگزین است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از مسدود شدن محور خرم آباد به نورآباد به دلیل عملیات راهسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهرام ملکی اظهار داشت: محور خرم آباد - نورآباد در کیلومتر ۵۳ تا ۵۵، امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت مسدود می‌شود.

وی افزود: مسدود شدن این محور به دلیل انجام عملیات راهسازی و ریزش‌برداری صورت می‌گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان یادآور شد: محور خرم آباد - نورآباد از ساعت ۹ الی ۱۳ امروز مسدود می‌شود و این محور در محدوده ذکر شده فاقد مسیر جایگزین است.

وی با تشریح روند اجرای عملیات چهارخطه محور خرم آباد - نورآباد بیان داشت: این پروژه در قالب دو قطعه در دست احداثبوده که یک قطعه مربوط به محدوده رباط تا کاکارضا به طول ۱۳.۸ کیلومتر است.

ملکی با بیان اینکه این بخش از پروژه با برآورد اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در دست اجراست، یادآور شد: تاکنون عملیات خاکبرداری ۹۰ درصد پروژه انجام شده است.

وی افزود: حدود ۱۰ درصد از عملیات خاک برداری مربوط به ترانشه‌های سنگی است که با عملیات انفجاری طی روز چهارشنبه راهشکافی می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان تصریح کرد: بر اساس مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری سایر دستگاه‌های متولی جاده مسدود و عملیات انفجار و پاکسازی انجام خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه این پروژه جزو پروژه‌های چهارخطه فعال در استان است، یادآور شد: مطابق پیگیری‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود عملیات زیرسازی قطعه اول چهار خطه خرم آباد - نورآباد تا پایان سال جاری به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود.

وی یادآور شد: سه پروژه چهارخطه خرم آباد به نورآباد، خرم آباد به کوهدشت و خرم آباد - پلدختر از پروژه‌های اولویت‌دار در دست اجرا در استان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز