خبرگزاری کار ایران

مدیریت بحران قزوین به انجام اقدامات پیشگیرانه برای بارش‌های پیش رو تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۲۹

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی گفت: از امروز تا نخستین روز از فروردین ماه 1403 وضعیت جوی استان ناپایدار بوده و از این رو لازم است اقامات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت انجام شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس هشدار نارنجی صادر شده توسط  هواشناسی استان، از امروز /دوشنبه ۲۸ اسفندماه/ تا روز چهارشنبه /اول فروردین ماه ۱۴۰۳/ با ورود و گذر یک سامانه بارشی از سطح استان، شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

علیمی تصریح کرد: این موضوع با احتمال  وقوع سیل، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری، خسارت به بخش کشاورزی همراه است.

وی بیان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به شرح وظایف ضمن اطلاع رسانی و هشدار، اقدامات پیشگیرانه مقتضی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: بدیهی است درصورت بی توجهی به اخطارهای اعلامی و اقدامات پیشگیرانه و به تبع آن ایجاد خسارتی که ناشی از ترک فعل دستگاه‌ها باشد، تمامی مسئولیت‌های هرگونه حادثه ناشی از این‌ موضوع (عدم‌ توجه به اخطارهای اعلامی و اقدامات پیشگیرانه) متوجه دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز