خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

واحدهای صنعتی قزوین به زیرساخت کتاب‌خانه‌ها توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۵۲

استاندار قزوین با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های استان بر لزوم ورود مشارکت اجتماعی واحدهای صنعتی در ایجاد زیرساخت کتابخانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، انجمن کتاب‌خانه‌های عمومی استان قزوین به ریاست استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این جلسه گفت: استان قزوین در تمامی حوزه‌ها با مشکلات زیرساختی همراه است و نهاد کتابخانه‌ها هم از این قاعده مستثنی نیست، موضوعی که مهم‌ترین دلیل آن تاخیر در استقلال مدیریتی استان است.

استاندار قزوین افزود: قزوین به رغم فعالیت‌های اقتصادی مطلوب، متاسفانه استان برخورداری نیست و باید از حوزه ملی مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد.

اعلایی گفت: در حوزه کتابخانه‌ها باید همتی بین استان و کشور به وجود بیاید تا با جذب منابع مشکلات کاهش یابد.

 استاندار قزوین اضافه کرد: مشارکت فعالین اقتصادی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد و به طور قطع در این زمینه پیگیری لازم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: کتابخانه سیار سبز که برای نخستین بار در قزوین راه‌اندازی شد ابتکار جالبی است و امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد و این روند قطعا ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز