خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به توسعه کشور کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۴۹

استاندار قزوین گفت: برای پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کرد و این موضوع را می‌توان مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران تلقی کرد، موضوعی که با ترویج آن می‌توان منجر به رشد و توسعه جامعه و کشور شد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، استاندار قزوین از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بازدید ‌کرد.

محمدمهدی اعلایی در این دیدار گفت: در تمام اتمسفر خدمتی نظام جمهوری اسلامی ایران هر کس در مسیر اعتلای این نظام مقدس و حرکت کشور در جهت آرمان شهدا نقش آفرینی کند، خدمت‌گزار به شهداست و اقدامات او از ارزش معنوی و الهی بالایی برخوردار است.

 استاندار قزوین افزود:  آن چیزی که در پیش از انقلاب و سال‌های بعد از انقلاب در راستای استقرار کلمه حق در کشور رقم خورده است با نگاه ظاهری و مادی قابل ارزیابی نیست و به طور قطع موضوعات معنوی و الهی اثرات خود را گذاشته است.

وی عنوان کرد: عزتی که نشأت گرفته از فداکاری ایثارگران و شهدا به وجود آمده، ارزش بالایی دارد و آرامش موجود در کشور اتفاقی نیست و نشان دهنده برکت وجودی شهداست، موضوعی که قطعا با معادلات عادی قابل تحقق نیست.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران رسالت سنگینی را بر عهده دارند و مدیریت این فضا با توجه به محدودیت‌های موجود جزء سخت‌ترین کارها است.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان نسبت به محدودیت‌های موجود در بنیاد شهید آگاه است، افزود: حق خانواده شهدا و ایثارگران این است که بیش از این مورد توجه قرار بگیرند و خدمت رسانی به آن‌ها از شأن، منزلت و جایگاه بالایی برخوردار است.

استاندار قزوین گفت: رضایتمندی از تلاش کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل توجه است و همگان معترف به اخلاص و معرفت کارکنان بنیاد شهید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز