خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

ساماندهی گلزارهای شهدا در قزوین مورد توجه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۵۳

فرماندار شهرستان قزوین گفت: اجرای برنامه‌های ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان با فرماندار شهرستان قزوین دیدار کردند.

طیب ملکی ‌پور در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی‌های آن‌ها است.

فرماندار شهرستان قزوین در اجرای ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران قول مساعدت داد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.

ضرورت پیگیری نامگذاری معابر اصلی و فرعی به نام شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این دیدار گفت: مرمت و ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از مهمترین نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

سمیه اسمعیلی افزود: مسئولان استانی باید در این ساماندهی هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید انجام دهند تا بتوانند رضایت واقعی والدین و بازماندگان شهدا را به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه گلزارهای شهدای استان قزوین یک بار ساماندهی شده‌اند، گفت: بعد از این ساماندهی مسئولیت حفظ و حراست از گلزارهای شهدا بر عهده شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها گذاشته شده، لذا باید در این راستا وظایف محوله خودشان را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به نامگذاری معابر اصلی و فرعی به نام شهدا افزود: برخی از نامگذاری این معابر باقی مانده که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی از فرماندار قزوین خواست که شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستانی برگزار شود تا مسئولان شهرستان تصمیم‌های مربوطه در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز