خبرگزاری کار ایران

معاون میراث استان خبرداد؛

برگزاری طرح کارگاه گردی صنایع‌ دستی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۸۸

معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی برای معرفی تولیدات صنایع‌دستی استان برای مسافران نوروزی خبر داد.

به‌ گزارش ایلنای گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: در قالب طرح کارگاه گردی، علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی و تورهای گردشگری می‌توانند به کارگاه‌های صنایع‌دستی مراجعه کرده و روند تولید صنایع‌دستی را مشاهده کنند.

وی افزود: این طرح در ایام نوروز 1403 در استان اجرا می‌شود و تعداد 67 کارگاه‌ صنایع‌دستی سطح استان برای گنجاندن در برنامه بازدید مسافران انتخاب‌شده‌اند.

وی این طرح را اقدام مطلوبی در راستای معرفی جاذبه‌های صنایع‌دستی استان دانست و افزود: این طرح باهدف ترویج اقتصاد هویت بنیان و معرفی حرفه‌ها و فرآیند ساخت و تولید محصولات صنایع‌دستی برای گردشگران برای شناخت هر چه بیشتر فرهنگ و هنر اصیل و تمدن ایران اسلامی اجرا می‌شود.

حاجی‌ابراهیمی با اشاره به این‌که علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات کارگاه‌های فعال در این طرح را از پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به آدرس https://golestan.mcth.ir/ مراجعه کنند، تأکید کرد: مسافران نوروزی امکان خرید تولیدات صنایع‌دستی را در بازدید کارگاهی خواهند داشت و این ظرفیت نیز می‌تواند به رونق کارگاه‌ها منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز