خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

820 نفر در مسابقات ورزشی کارکنان دولت قزوزین شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۹۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مسابقات ورزشی کارکنان دولت امسال با حضور۸۲۰ ورزشکار در ۱۲ رشته از جمله داژبال، فوتسال گل کوچک، والیبال و تنیس روی میز، شنا و چالش‌های مهارتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این مراسم گفت: با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی و کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی توانستیم امسال نیز مسابقات کارکنان دولت را برگزار کنیم که با استقبال خوبی همراه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: ورزش کشور تا سال ۱۴۰۴ باید برنامه آمایش سرزمینی خود را تدوین و مصوب کند تا با هدف جلو برویم.

وی یادآورشد: درسند ملی پیشرفت ورزش آمده که به سنین پایه تا شش سال باید توجه ویژه شود و همه گروه‌ها تحت پوشش رشته‌های ورزشی قرار گیرند و در این راستا همه زیرساخت‌ها شناسایی و مهیا شده و همه ظرفیت فنی استان پای کار بیایند.

این مسئول ادامه داد: در این سند دیگر روش هرمی مورد توجه نیست بلکه با روش مکعبی باید توسعه ورزش از سنین کودکی تا بزرگسالی با نگاه توسعه ورزش همگانی مورد توجه قرار گیرد.

علایی مقدم تصریح کرد: علی‌رغم رویکرد جدی مسئولان ارشد استان، هنوز برخی از مدیران در اختصاص اعتبارات مصوب یک درصدی از محل اعتبارات عمرانی به ورزش همراهی لازم را ندارند و مقاومت می‌کنند که امیدواریم از سال آینده این رویکرد بهتر شود و شاهد گسترش ورزش کارمندی باشیم.

وی گفت: از معاون استاندار درخواست می‌کنیم حمایت لازم را انجام دهند تا شاهد توسعه ورزش در فضاهای اداری باشیم و کارمندان در ساعات اداری هم بتوانند ورزش کنند تا به سلامت کارکنان دولت کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: اگر سلامت شهروندان در همه عرصه‌ها بویژه کارکنان دولت محقق شود هم بیماری‌ها کاهش می‌یابد و هم شاهد کمتر شدن آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ورزش می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و امروز حضور تیم شمس آذر در لیگ برتر توانسته به نشاط اجتماعی کمک کند و از این ظرفیت بایستی بیشتر استفاده کنیم.

علایی مقدم اظهار کرد: نگاه حاکمیت به ورزش جدی است و امروز شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز هستیم و در استان نیز با حمایت‌های انجام شده شاهد اعتلا و موفقیت‌های خوبی هستیم که تداوم خواهد یافت.

در ادامه از تیم‌ها و نفرات برتر جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز