خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی:

تعمیرات دوره‌ای به واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهیدرجایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۰۰

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره یک بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 100 مگاوات به منظور بازدید دوره‌ای از مدار تولید برق خارج شد.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح این خبر اظهار کرد: مطابق 17 برنامه زمانبندی پیش‌بینی شده، واحد شماره یک بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای، از مدار تولید برق خارج شد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی در ادامه بیان کرد: در حوزه الکتریک و ابزاردقیق توسط متخصصان نیروگاه، بازدید و سرویس بریکرهای 6/6 کیلوولت، بازدید و تست کنترل ظرفیت باتری‌ها و شارژرهای 125 ولت و 25 ولت، سرویس ترانسفور ماتورها، تنظیم سیستم اطفای حریق و انجام تست‌های مربوطه برروی انواع تجهیزات الکتریکی و ابزار دقیقی را انجام خواهند داد.

غنوی افزود: دراین دوره از برنامه‌های تعمیراتی که به منظور کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان انجام می‌شود، بازدید توربین و ژنراتور، بازدیداز والوهای اصلی توربین، بازدیدالکتروموتورها، بازدید پمپ‌ها و فنهای 6.6 کیلو ولت و 400 ولت، بازدید و دمونتاژ یاتاقان‌ها و... بخشی ازاقداماتی است که ازسوی متخصصان امور تعمیرات مکانیک نیروگاه به انجام می‌رسد.

گفتنی است تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره یک  بخاری، به مدت 15 روز و از سوی کارکنان تعمیرات 3 گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز