خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهیدرجایی خبر داد؛

طراحی و ساخت 245 نوع قطعه نیروگاهی به همت سازندگان داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۸۹

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهیدرجایی از هم‎افزایی و همکاری بین این شرکت و سازندگان داخلی در زمینه طراحی و ساخت 245 نوع قطعه پرمصرف این شرکت در 11 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهران پوررمضان در توضیح این خبر گفت: تداوم تولید برق و کمک به پایداری شبکه سراسری انرژی الکتریکی، همواره نیازمند توجه به تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدهای نیروگاهی است که این مهم، در نیروگاه شهید رجایی با استفاده از دانش طراحی و توانمندی سازندگان داخل کشور، در حال انجام است.

مدیر امور بازرگانی نیروگاه شهیدرجایی تصریح کرد: تامین قطعات واحدهای سیزده گانه نیروگاه، از الویت‌های اساسی این شرکت است که این موضوع بنا به درخواست معاونت‌های تعمیرات نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی، با استفاده از دانش طراحی متخصصان اداره ساخت داخل امور بازرگانی و با تکیه بر توانمندی سازندگان داخل کشور، پیگیری و انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در 11 ماهه سال 1402، توانستیم تعداد 6 هزار و 81 قطعه و تجهیز کاربردی برای استفاده در واحدهای 4 گانه 250 مگاواتی نیروگاه بخار و واحدهای 9 گانه نیروگاه سیکل ترکیبی طراحی کنیم که در مرحله بعد توسط سازندگان داخلی ساخته شده است.

نیروگاه شهیدرجایی با 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است که ضمن تولید پایدار انرژی الکتریکی، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با هدف کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی و به منظور کاهش هزینه‌های جاری، طراحی ومورد ساخت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز