خبرگزاری کار ایران

با پایان تعمیرات؛

واحد شماره ۶ گازی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۳۱

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره ۶ گازی نیروگاه شهید رجایی پس از انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق دوباره به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تعمیراتی واحدهای سیزده گانه، واحد شماره ۶ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی که برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های تعمیراتی، دوباره به مدار تولید برق بازگشت.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی با اشاره به فعالیت‌های این دوره از تعمیرات واحد شماره ۶ گازی بیان کرد: تلاش کارکنان متخصص نیروگاه شهید رجایی برآن است تا با انجام به موقع تعمیرات و آماده سازی واحدهای سیزده گانه، این نیروگاه بتواند به تعهدات خود در تولید برق به ویژه در تابستان عمل کند.

وی ادامه داد: در تعمیرات بازدید محفظه احتراق و نازل این واحد در نیروگاه سیکل ترکیبی، در مجموع تعداد ۴۶۸ فعالیت، برنامه‌ریزی شده بود که در مدت زمان تعریف شده به انجام رسید.

این مسئول گفت: تعمیرات دوره‌ای واحد شماره ۶ گازی از سوی کارکنان امورهای ۳ گانه تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی آن در راستای برنامه‌های تعمیراتی واحدهای سیزده گانه انجام شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی دارای ۳ بلوک است که هر یک، از ۲ واحد گازی و یک واحد بخاری تشکیل شده است و هر بلوک در مجموع، بیش از ۳۰۰ مگاوات توان تولید برق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز