خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

همه ما باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات به میدان بیایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۳۴

امام جمعه قزوین گفت: امروز همه همتمان باید این باشد که کاندیداها با همه اطرافیان‌شان، مسئولان با همه توان و امکاناتی که در اختیارشان است، رسانه‌ای‌ها با قلم و فضای رسانه‌ای و تبلیغی، همه مردم با ایمان، شناخت و شعورشان باید برای انتخابات به میدان بیایند تا حداکثر مشارکت را در انتخابات شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، به مناسبت‌های ماه شعبان ازجمله میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرده و جایگاه و اهمیت جوانان را مطرح کرد.

نماینده ولی ولی فقیه در استان قزوین سپس با بیان اینکه حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 22 بهمن را پشت‌سر گذاشتیم، عنوان کرد: خدا را شاکریم که مردم علی‌رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها، وفاداری خود را به انقلاب فراموش نکرده و فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: دشمنان خیلی تلاش کردند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاضر نشوند، بعد از اینکه مردم به صورت بسیار باشکوه در راهپیمایی حضور پیدا کردند، دشمن تصاویر روستاهای دور افتاده و کم‌جمعیت را نشان داد تا بگوید مردم در راهپیمایی حاضر نشده‌اند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حتی مردمی که در روستاهای دور افتاده و کم‌جمعیت زندگی می‌کنند، نمی‌توانند در روز 22 بهمن در خانه‌های خود بنشینند و به خیابان می‌آیند، دشمن اگر انصاف و مردانگی داشت شهرهای ما را نشان می‌داد که جمعیت‌های عظیم در راهپیمایی شرکت کرده‌اند، دشمن از این جمعیت‌های عظیم وحشت دارد و جرأت ندارد به آن‌ها نگاه کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: این حماسه‌آفرینی مردم جای شکر دارد، این خد ااست که در دل ما می‌اندازد که در روز 22 بهمن، روز قدس و هر روزی که لازم شد نمی‌توانیم در خانه بنشینیم و در مقابل دشمن خشم و خروش داریم، برای دوستان هم سرشار از محبت و دوستی هستیم.

وی تصریح کرد: یک زمانی در اوایل پیروزی انقلاب در سال 57 گشایش سفارت فلسطین در تهران مطرح بود، برخی‌ها نگران بودند تعطیل شدن سفارت صهیونیست‌ها عواقب دارد و موجب دشمن‌تراشی می‌شود اما امروز شاهد تعطیلی صهیونیست‌ها در عالم هستیم.

عابدینی یادآور شد: یک زمانی صهیونیست‌ها می‌خواستند همه عالم را بگیرند اما اکنون آمده‌اند دور خود دیوارهای آنچنانی کشیده‌اند، مقاومت اسلامی این دیوار را هم فرو ریخت و شکست، از آن دیوار هم عبور کرد، سرزمین‌های اشغالی پادگانی برای آمریکا، انگلیس، فرانسه و اشرار دنیا است، امیدواریم این جرثومه خبیث و هم‌پیمانان و همراهان آن‌ها به زودی طعم شکست و نابودی را بچشند.

وی عنوان کرد: کودتای انگلیسی رضاخانی را در سال 1299 داشتیم که اکنون سالگرد آن نزدیک است، ما در شرایطی بودیم که انگلیسی‌ها تصمیم می‌گرفتند چه کسی در کشور ما باشد و چه کسی نباشد.

عابدینی ادامه داد: ممکن است یک جا اشتباه تصمیم بگیریم اما مهم این است که خودمان تصمیم می‌گیریم اما در آن ایام ما تصمیم نمی‌گرفتیم و دیگران باید می‌گفتند چه کسی بالای سر ما باشد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز باید برای انتخابات مشارکت کنیم، البته حداکثر دقت را هم داشته باشیم تا آن کسی را که انتخاب می‌کنیم شایسته‌ترین و بهترین باشد، ان‌شاءلله همت کنیم همانند 22 بهمن، از امتحان انتخابات هم سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز