خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

تمام محصولات فارس از گمرکات استان صادر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۷۳

استاندار فارس افزایش صادرات از گمرکات استان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و خطاب به مسئولین گمرکات فارس گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کنید تا همه محصولات استان فارس از گمرکات استان صادر شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمدهادی ایمانیه با حضور در اداره کل گمرکات استان فارس از این سازمان بازدید و در جمع پرسنل و تعدادی صادرکنندگان استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر استفاده حداکثری از رحمت و برکات متعدد در این ماه سفارش کرد و با قدردانی از خدمات مسئولین و پرسنل اداره کل گمرکات فارس، گفت: یکی از بزرگترین وظایف مسلمان این است که لقمه حلال برای خانواده خود فراهم کنند و اگر قرار است جامعه ای سالم، کارآمد، صمیمی و دوستانه داشته باشیم باید به این سفارش اسلام جامه عمل بپوشانیم.

استاندار فارس با بیان ضرورت توجه به معیشت پرسنل در افزایش بهره وری اظهار داشت: به سبب حجم مبادلات ریالی، گردش بالای مالی و رسالت ذاتی، یکی از گلوگاه های فساد می تواند گمرکات باشد، وظیفه مسئولین است که هرچه می توانند از مسیرهای درست و قانونی، اوضاع اقتصادی پرسنل این بخش ها را سامان دهد.

استاندار فارس در پایان بازدید از اداره کل گمرکات استان، در جمع پرسنل و تعدادی از صادرکنندگان استان توصیه هایی در جهت افزایش صادرات از مبدأ استان ارائه کرد.

وی، نامه امیرالمؤمنین علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه اگر در انجام آنچه از دست ما بر می آید کوتاهی کنیم، در مسائل و مشکلاتی که پیش می‌آید مقصر خواهیم بود، اظهار داشت: دولت می تواند در حوزه تامین مسکن بویژه برای افرادی که دارای شرایط لازم هستند، کمک کند؛ در رفت و آمد پرسنل و همچنین ایجاد و توسعه تعاونی مصرف با تمرکز بر طرح از مزرعه تا سفره می توان بخشی از موضوعات معیشتی را تسهیل کرد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه بسیاری مراجعین به سازمان های دولتی، گله مند هستند، بر ضرورت ارتباط مستقیم مدیران ارشد دستگاه ها با مردم تاکید کرد و افزود: باید مشکل مردم را شنید و برای حل آن اقدام کرد و در صورت لزوم از سایر ابزارهای قانونی نیز استفاده کرد.

ایمانیه بر ضرورت حمایت همه جانبه از تولید تاکید و یکی از شاخه های حمایت را در حوزه گمرکات و صادرات عنوان کرد و اظهار داشت: مشکل تولیدکنندگان با گمرکات را بررسی و در جهت رفع آن تلاش کنید؛ این اقدام در ارتقا روحیه تولیدکنندگان موثر است و نشان می دهد که دولت و حاکمیت در جهت رشد تولید و رونق آن علاقمند است.

وی، بر ضرورت آموزش مداوم و بروز پرسنل این سازمان تاکید و تصریح کرد: تسلط بر قوانین، در گره گشایی موثر است، آموزش های منظم و مداوم برای پرسنل برگزار شود؛ در کنار آموزش، از تجربیات مثبت و الگوهای موفق سایر ادرات گمرکات نیز استفاده کنید.

استاندار فارس مکانیزه کردن امور را شرط مدیریت در زمان حاضر دانست و گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد رشد چشمگیر و بیشتر در صادرات از مبدأ فارس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز