خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از چهار هزار تخلف صنفی قزوین به تعزیرات معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۸۴

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و ۳۷۰ صنف متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، محسن رستمی در این باره اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۱۴۲ میلیارد ریال بوده که در حوزه‌های مختلف صنفی و از سوی بازرسان صمت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین با بیان اینکه در همین مدت از واحدهای صنفی استان قزوین ۲۴ هزار و ۲۶۹ مورد بازرسی صورت گرفته است، گفت: 5 هزار و ۵۳۵ مورد از این گشت‌ها به صورت مشترک و با همراهی تعزیرات و سایر دستگاه‌های متولی همراه بوده است.

رستمی در ادامه به گزارش اقدامات طرح عملیاتی سازمان صمت در روزهای پایان سال و نزدیک به ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تشدید نظارت‌ها از ۱۶ اسفندماه جاری تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمامی صنوف و کالاهای پر مصرف شامل میوه و شیرینی،‌ انواع آش و حلیم، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پوشاک، کیف و کفش و همچنین قالیشویی‌ها مورد نظارت و رصد مستمر بازرسان سازمان قرار دارد.

به گفته این مسئول، در طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان که همچنان ادامه دارد، تاکنون ۹۰ صنف متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند که البته این روند همچنان تدوام خواهد داشت.

رئیس سازمان صمت استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز