خبرگزاری کار ایران

در پی تخلف صنفی و بهداشتی؛

21 مرکز عرضه فرآورده خام دامی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۹۸۳

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از پلمب ۲۱ مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان به دلیل کشتار غیرمجاز، عرضه فرآورده‌های خام دامی تاریخ انقضا گذشته و نبود شرایط توزیع خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جلوخانی در این باره اظهار کرد: در سال جاری ۷۷ هزار و ۶۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: کنترل و نظارت‌هایی نیز بر رستوران‌های داخلی، کشتارگاه‌های دام و طیور و واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی همانند قصابی‌ها و مرغ فروشی‌ها در استان انجام شده که در صورت بروز هرگونه تخلف برخوردهای قانونی اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: همه ساله در ایام منتهی به پایان سال و نزدیک به عید نوروز گروه‌های نظارت به صورت شبانه روزی در قالب تیم‌های سه نفره در حال فعالیت هستند.

جلوخانی با بیان اینکه وضعیت قزوین در شیوع بیماری‌های دام و طیور سبز است، گفت: با توجه به واکسیناسیون رایگانی که در دام‌های سبک و سنگین استان انجام شده، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول به وضعیت آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان قزوین اشاره کرد و گفت: با توجه به سطح پایش‌ها و نمونه‌برداری‌هایی که در تمام استان قزوین انجام شده تاکنون هیچ موردی از این بیماری در استان گزارش نشده و امیدواریم این روند تا پایان سال تداوم یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز