خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین خبر داد؛

برخورد با دست فروشان و اصناف قزوین درصورت عدم رعایت موازین بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۴۵

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: با واحدهای صنفی، اماکن عمومی، رستوران‌ها و دست فروشانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی و قاطع خواهد شد؛ زیرا تخلفات واحدهای مذکور، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهرعلیان گفت: با توجه به متقارن بودن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی سال 1403، کارشناسان بهداشت محیط، به صورت مستمر از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و به خصوص دست فروشان، به منظور حفط سلامتی شهروندان، با دقت، حساسیت و به موقع، نظارت بهداشتی خواهند داشت.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی، با متخلفان، برابر با مقررات، برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به پایش استانی واحد بهداشت محیط برای بهبود وضعیت بهداشتی در اماکن و مراکز، به کارشناسان بهداشت محیط این مرکز تأکید کرد که در سال جدید، برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی، برنامه ریزی منظم و دقیق باشند.

این مسئول سلامت مردم را اولویت حوزه بهداشت دانست و خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با معرفی اصناف دارای تخلف بهداشتی از طریق شماره تلفن "190" حوزه بهداشت را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز