خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی‌ها برای نظارت بازار قزوین فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۶۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هدف از تشکیل قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی‌های ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان را ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی دانست.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اشاره به قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی‌ها برای نظارت بازار گفت: این قرارگاه برای پیشگیری از موازی کاری، استفاده بهینه از منابع، بهره‌مندی از نظر کارشناسان و اولویت سنجی اقدامات دستگاه‌های ناظر تشکیل شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در شهرستان‌های تابعه نیز با محور ادارات تعزیرات حکومتی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف همچنین نظارت فرمانداری شهرستان‌ها گشت‌های مشترک سازماندهی می‌شوند.

وی عنوان کرد: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و سرعت بخشی به رسیدگی‌ها، گشت‌های مشترک با حضور رئیسان شعب برگزار و در صورت احراز تخلف احکام در محل واحد صنفی و خدماتی صادر و اجرا می‌شوند.

وی یادآور شد: قرارگاه مدیریت مشترک بازرسی‌های متشکل از نمایندگان اداره کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز