خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

پلمپ واحدهای صنفی توزیع کننده مواد محترقه در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۰۷

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمپ دو واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه وکشف 47 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت:  ماموران پلیس  نطارت بر اماکن عمومی امنیت استان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی و چهار شنبه آخر و لزوم نظارت بیش از بیش صنوف مختلف،  در ادامه طرح های کنترلی و نظارتی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح صنوف و مراکز تجاری، دو واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه غیر مجاز را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی ،ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از واحدهای صنفی مورد نظر  47 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان  با بیان این که در این رابطه 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در ایام پایانی تأکید کرده و اظهار داشت: مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش‌ساز آنها می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به افراد وارد کند لازم است عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت  فرد یا افراد در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز