خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف 300 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۱۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 300 کیلو تریاک در یک عملیات پلیسی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان  بیان داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران  مرگ  با همکاری  اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از انتقال یک محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع  و موضوع را  به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند .

وی افزود: ماموران ،شب گذشته با تشکیل  دو تیم مجهز به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان واقع در محور روستای دهستان به حاجی آباد اعزام  و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و دستور توقف دادند  که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی و با هدف قراردادن لاستیک های عقب خودرو نهایتا متوقف ودر بازرسی از آن 229 کیلو و 250 گرم تریاک  کشف و ضبط و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این عملیات ماموران به تعقیب یک دستگاه خودرو پژو پارس دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد پرداخته که پس تعقیب و گریز طولانی و اصابت تیر به لاستیک های عقب خودرو، متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که در این عملیات دو خودرو  متعلق به قاچاقچیان توقیف  و یک سوداگر مرگ دستگیر شد ، خاطر نشان کرد : متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز