خبرگزاری کار ایران

نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در سیستان و بلوچستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۰۵

نتایج انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، رضا شریفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۳ درصد مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات سال جاری شرکت کردند و میزان مشارکت در استان، دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: مولوی نذیر احمد سلامی و مولوی عبدالرحمن عارفی به عنوان دو نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: علی کُرد از حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت‌آباد و کورین با کسب ۳۰ هزار و ۴۵۸ رأی از مجموع ۷۱ هزار و ۸۳۰ آرای صحیح این حوزه انتخابیه، به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

وی گفت: محمدانور بیجارزهی از حوزه انتخابیه زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند با کسب ۵۴ هزار و ۲۵ رأی از مجموع ۱۱۵ هزار و ۲۶۸ آرای صحیح این حوزه انتخابیه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

شریفی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه سراوان محمدنور دهانی و در حوزه انتخابیه ایرانشهر نیز رحمدل بامری حائز بالاترین آرای مردم بوده‌اند.

وی یادآور شد: مردم استان سیستان و بلوچستان به معنای واقعی ناامیدی را ناامید کردند و نشان دادند که یاس و ناامیدی جایگاهی در میان آن‌ها ندارد و ما نیز قدردان این مردم هستیم و با خدمت صادقانه و کار جهادی قدردانی خود را ثابت خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: به‌طور قطع اعتماد مردم را به تیم اجرایی انتخابات و نمایندگان منتخب، ارج می‌نهیم و با هم، استانی آباد و توسعه‌یافته خواهیم ساخت.

وی خاطرنشان کرد: آمار ارائه شده قطعی نیست، اما با فاصله منتخبان با سایر نامزدها، این آمار احراز شده است، به محض قطعی شدن آمار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز