خبرگزاری کار ایران

منتخبان بناب و مرند تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۷۵

حجت الاسلام «محمد باقری‌بنابی» از بناب و «عزت اله حبیب زاده» از مرند راهی مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، رضا لعلی، فرماندار بناب گفت: با اتمام نتایج شمارش آرا در این شهرستان، حجت الاسلام محمد باقری بنابی معروف به شیخ رضا با کسب ۲۳ هزار و ۳۴۳ رای از این حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شد.

وی افزود: از این حوزه انتخابیه «ضیاءالله اعزازی ملکی» با کسب ۱۶ هزار و هفت رای و «پیمان محمدپور» با کسب ۱۵ هزار و ۳۶۰ رای به ترتیب رای های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به مشارکت ۶۳ درصدی مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره نسبت به دوره قبلی ۱۶ درصد افزایش یافت.

فرماندار بناب گفت: در این شهرستان ۱۰۴ هزار و ۹۰۶ نفر واجد شرایط رای بودند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۸۰۱ نفر در انتخابات شرکت کردند که تعداد آرای ماخوذه صحیح ۶۲ هزار و ۷۵۲ رای و آرای باطله سه هزار و ۴۹ رای بود.

لعلی، ادامه داد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۲۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر بود که از این تعداد ۱۲۴ شعبه ثابت و سه شعبه سیار بود.

وی یادآور شد: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت داوطلب مجلس در این حوزه انتخابیه با هم رقابت کردند.

«عزت اله حبیب زاده» منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی

همچنین داود عباسی فرماندار شهرستان مرند گفت: «عزت اله حبیب زاده» از حوزه انتخابیه مرند و جلفا با کسب ۴۰ هزار و ۲۳ رای، منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی «کریم شافعی» با کسب ۱۸ هزار و ۹۴۴ رای و «معصومه پاشایی» با کسب ۱۲ هزار ۱۸۷ رای به ترتیب نفر دوم و سوم این دوره از انتخابات شد.

عباسی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۵۰ درصد است.

فرماندار مرند با بیان اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: ۲۳۰ هزار نفر در این حوزه انتخابیه واجد شرایط رای بودند که تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۰۲ رای صحیح ماخوذه از داخل صندوق های رای جمع آوری شد.

عباسی، ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸۲ شعبه اخذ رای در مرند و ۸۵ شعبه در جلفا برای شرکت مردم در انتخابات تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز