خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صمت؛

اولین آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی شمال غرب کشور در مرند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۵۸

وزیر صمت با حضور در شهرستان مرند اولین آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی شمال غرب کشور را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مرند، سیدرضا فاطمی امین ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام کارخانه الیاف شیشه، اولین آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی شمال غرب کشور را در شهرستان مرند افتتاح و در ادامه طی جلسه ای با فعالان اقتصادی مرند و جلفا به بررسی مطالبات این بخش پرداخت.

داود عباسی، فرماندار شهرستان مرند در این مراسم بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: شهرستان مرند در زمینه تولید مبل و صنایع چوبی یکی از قطب‌های این محصول در کشور است ولی به دلیل عدم حمایت از این قشر، شاهد فروش محصولات صنعت مبل با نام های تجاری دیگر در کشور هستیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به صنعت فرش دستباف منطقه گفت: 2هزار و 500 خانوار و ۱۶۲ کارگاه با ظرفیت تولید  12هزارمترمربع در سال فعال هستند و حمایت از فعالین این هنر و صنعت ضروری است .

حجت الاسلام نعمت زاده، امام جمعه مرند نیز در این جلسه گفت: شهرستان ویژه مرند طی سالهای گذشته شاهد کلنگ زنی و احداث صنایع صنعتی مختلفی بوده ولی در حال حاضر به دلیل عدم مدیریت و پیگیری و تامین اعتبارات اختصاص یافته دچار رکود شده است.

معصومه پاشایی، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نیز گفت: باید در کمترین زمان قیمت گذاری در خصوص زمین‌های شهرک صنعتی شماره دو مرند انجام شود تا شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این واحد صنعتی مرند باشیم.

همچنین در ادامه این جلسه چند تن از فعالان صنعتی و اقتصادی مرند و جلفا به نمایندگی در زمینه خوشه مبل، زعفران، پسته، منابع معدنی، فولاد و کامیونهای کشنده در امور حمل ونقل و تعدیل مالیات ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس مشکلات خود را بیان داشتند .

فاطمی امین،وزیر صمت در پایان این جلسه تاکید کرد: تمامی موارد جمع بندی شده و برای حل مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز