خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول مشارکت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۴۷

بیش از ۲۰۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی رای داده اند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رای دادن 200 هزار واجد شرایط اخذ رای در این استان خبرداد و اظهارداشت: این استان اکنون رتبه اول مشارکت در انتخابات را دارا است.

"سیدعلی احمدزاده" در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای در یاسوج به ایلنا گفت: براساس آخرین آمار دریافت شده از سیستم های رایانه ای، بیش از 200 هزار کهگیلویه و بویراحمدی به پای صندوق های اخذ رای آمده و آرای خود را برای کاندیداهای موردنظرشان به ثبت رسانده اند.

وی با بیان اینکه نسبت رای دهندگان در استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد، اظهارداشت: سرعت رای دادن واجدین شرایط اخذ رای بالا و برای ما خوشحال کننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه تمام صندوق ها در سطح استان فعال و برخی صندوق های ایرادات جزئی دارند که برطرف شده است، یادآورشد: رای گیری در هر سه حوزه انتخابیه در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

احمدزاده با تاکید براینکه در هیچ حوزه انتخابیه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل امنیتی نداریم و نیروهای امنیت در سطح استان فعال و حضور دارند، خاطرنشان کرد: برخی شُعب اخذ رای بسیار شلوغ است و مردم خیلی استقبال کرده اند و ما نیز وظیفه داریم تشکر کنیم.

وی، روند برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را کاملا رضایت بخش عنوان و تاکیدکرد که مشارکت گسترده در انتخابات هم به جمهوریت و مشروعیت انقلاب ارزش می بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز