خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد؛

برگزاری جشنواره جوان برتر ایران زمین در هرمزگان+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۷۶

هفدهمین جشنواره جوان برتر ایران زمین با عنوان پرچمدار، امروز با حضور استاندار هرمزگان، اعضاء شورای شهر، مدیران کل ورزش و جوانان، فعالان جوان حوزه‌های قران و اهل بیت (ع)، ورزش، فرهنگ و هنر و رسانه، دانش بنیان‌ها، کارآفرینی برگزار شد و به نفرات برتر این جشنواره هدایایی به همراه لوح تقدیر اهداء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مظفر مهری خادمی نسب در این جشنواره اظهارداشت: جشنواره جوان برتر ایران زمین در چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی و در ۱۰ موضوع و عرصه اعم از قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگرهای فعال رسانه و فضای مجازی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش‌بنیان، ورزش و فعال اجتماعی و جهادگر برگزارشد که امروز برگزیدگان هر حوزه معرفی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: شعار امسال هفته جوان، «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» انتخاب شده که در تمامی برنامه‌ها لحاظ شده است و این شعار در تمامی برنامه‌های این هفته لحاظ و اجرایی شده است.

متولی ورزش وجوانان بابیان اینکه در این جشنواره جوانان برتر استان معرفی می‌شوند، عنوان کرد: به منظور شناسایی جوانان برتر استان طبق دستورالعملی که از مرکز به استان ارسال شده بود، مکاتباتی را با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی داشتیم.

وی ادامه داد: با ۱۳ دستگاه مکاتبه کردیم تا جوانان برتر حوزه خود را در ۱۰ حوزه و محور  تخصصی شامل قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، دانش بنیان، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی به ما معرفی کنند.

در پایان این مراسم از ۳۰ جوان به عنوان جوانان برتر استان در ۱۰ حوزه و محور تخصصی تجلیل شد که به شرح ذیل است:

در  محور قرآن و خادم اهل بیت:

۱- مصطفی قیم  ۲- یوسف جعفرزاده ۳- فردین وفاکیش

در محور ادبیات:

۱-سیده زهرا موسوی

در محور کارآفرینی:

۱-پارسا شرفی ۲- ادهم حاجی زاده  ۳- فاطمه صادقی گوغری

در محور ورزش:

۱- امیدذاکری ۲- رضا امیری۳- کیانا کمال زاده

در محورفعال اجتماعی:

۱-شکوفه صالحی ۲-کیومرث صالحی ۳-ایمان شهریاری

در محور فعال جهادی:

۱- هادی سلیمی ۲- علی آزادی ۳- مصطفی سهرابی

در محور دانش بنیان:

۱- محمدرضا کمالی  ۲- مهردادبابا ربیع ۳- سیده نازنین موسوی

در محور موسیقی:

۱- رضا ترکچین۲- امین نعیمی کمال آبادی ۳- سیداحمد وحدانی موسوی

در محور کنشگر رسانه و فضای مجازی:

۱-سمانه کمالی باغستانی ۲- عبدالله رشیدی ۳- بنت الهدی شجاعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز