خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

۱۸۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی هرمزگان مصوب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۳۶

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: دولت نگاه ویژه به توسعه ورزش استان دارد و ۱۸۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی هرمزگان مصوب شده که پیگیر جذب آن هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مظفر خادمی نسب در نشستی با مسئولان هیات‌های ورزشی هرمزگان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، اظهار کرد: ورزش هرمزگان از استعداد و ظرفیت بسیاری برای رشد و پیشرفت برخوردار است و هیات های ورزشی نقش مهمی در تحقق اهداف این بخش دارند.

وی ادامه داد: همه ما اعضای یک تیم و در یک مسیر هستیم که با تعامل و همکاری هر چه بیشتر باید در مسیر توسعه ورزش هرمزگان تلاش کنیم و گام های موثرتری برداریم.

خادمی نسب با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر مردمی‌سازی ورزش، خاطرنشان کرد: در راستای مردمی‌سازی ورزش که شعار دولت سیزدهم نیز هست، یکی از اولویت‌ها، استفاده بهینه از اماکن ورزشی است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی، اماکن ورزشی را به طور رایگان برای انجام فعالیت‌های جسمانی در اختیار مردم قرار داد که هم اکنون این طرح در استان هرمزگان در حال اجرا است.

در حال حاضر تعداد ۴۶۹ مکان ورزشی در شهرهای هرمزگان شامل ۲۹۴ فضای روباز و تعداد ۱۷۵ اماکن سرپوشیده به علاوه ۱۰ استخر، ۹ خوابگاه و یک زورخانه و همچنین تعداد ۱۵۵ سالن ورزشی، هفت زمین چمن طبیعی و ۹ زمین چمن مصنوعی محله‌ای و ۱۱۴ زمین خاکی موجود در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان است.

هیات های ورزشی هرمزگان آماده برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور باشند

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست، اعلام کرد: به زودی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های اعلامی وزارت ورزش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و همه هیات های ورزش هرمزگان باید با آمادگی لازم در این المپیاد حضور داشته باشند.

روزبه زابلی پور اظهار کرد: جام پرچم نیز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشوری است که در هرمزگان نیز این طرح همزمان با سراسر کشور با شرکت ۴۰۰ تیم مینی فوتبال از ۲۱ مرداد ماه به میزبانی قشم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح استعدادیابی ورزشی یکی از طرح هایی است که برای کسب استعدادهای ورزشی در سراسر کشور برگزار می گردد و همه هیات ها باید این طرح را انجام دهند.

زابلی پور بیان کرد: طرح مردمی سازی اماکن ورزشی یکی از طرح هایی است که در روزهای گذشته در هرمزگان به اجرا درآمده و این استان به عنوان استان پایلوت برای اجرای آن انتخاب شده که در این طرح در ساعت های معینی، اماکن ورزشی استان در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

 در ادامه این جلسه مسوولان هیات های ورزشی  استان هرمزگان، درخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه ورزش استان ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز