خبرگزاری کار ایران

سیلاب ۲۸۳ میلیارد ریال به راه‌های خراسان جنوبی خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۷۸

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از خسارت ۲۸۳ میلیارد ریالی به راه‌های استان براثر بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد فدوی گفت: بر اثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۸۳ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

وی افزود: در محور‌های بیرجند – قاین و قاین - گناباد و بیرجند – خوسف، دیهوک – راور، فردوس – بجستان، طبس – اصفهان و فردوس – بشرویه شاهد بارش باران بوده‌ایم.

فدوی گفت: خسارت‌ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌های قاین، طبس و فردوس بوده که در بارندگی‌ هفته اخیر و جاری شدن رواناب، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیر‌ها دچار آسیب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان با بیان اینکه ۹۰ نفر از راهداران با ماشین آلات راهداری در محور‌های درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده اند، افزود: این راهداران با ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امداد‌رسانی و بازگشایی محور‌ها را انجام داده اند.

فدوی گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز