خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛

بارش شدید برف در محور سیاهکل به دیلمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد و گفت: تردد در جاده های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی نیک فهم در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: بارش شدید برف در ️ محور سیاهکل به دیلمان آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت محورهای مرزی گیلان بیان کرد: برف خفیف و مه گرفتگی در گردنه حیران محور آستارا-اردبیل، ️ گردنه الماس در محور اسالم-خلخال، گردنه کوهین در محور رشت - قزوین و زندانه در محور پونل - خلخال گزارش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه ️سایر محورهای مواصلاتی گیلان بارانی است، گفت: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مدیرکل راهداری گیلان تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز