خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین خبرداد؛

تصویب ۵۰ میلیارد تومان برای تملکات طرح شهید انصاری شرقی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۴۰

رئیس شورای شهر قزوین گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف طرح شهید انصاری شرقی از جمله سیاست‌های مهم شورای ششم است و بدین منظور اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی در بودجه سال آینده شهرداری برای تملکات طرح لحاظ می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی بخش تملکات شهرداری در سال آینده با بیان اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی طرح شهید انصاری شرقی از اولویت‌های مهم شورای ششم است اظهار کرد: طرح شهید انصاری شرقی سال‌ها است که بلاتکلیف مانده است و باعث نارضایتی شهروندان ساکن در محله و ایجاد مشکلات ترافیکی شده است.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: اعضای شورا همواره در جلسات خود دغدغه حل این مشکلات را داشته‌اند و لذا در بودجه سال آینده برای آن بودجه قابل توجهی لحاظ می‌شود.

به گفته فرمانی ضرورت دارد تا کمیسیون‌های تخصصی شورا به همراه شهرداری و مدیران استانی مقدمات لازم برای اجرایی شدن این طرح را فراهم کنند و در ادامه مسیر نیز مابقی هزینه‌ها در اصلاح بودجه تامین شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی ردیف‌های پروژه تملکات شهرداری اختصاص داشت، گفت: یکی از اولویت‌های دیگر شورای ششم طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) و اجرای تملکات محوطه اطراف امامزاده است که بدین منظور در بودجه سال آینده ۵۰ میلیارد تومان لحاظ شده است.

رئیس شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال آینده با همت شهرداری و مدیران استان  بخش بیشتر تملکات این طرح انجام شود.

 فرمانی همچنین درباره ردیف‌های عنوان شده در تملکات شهرداری در سال آینده گفت: شورا سیاست‌گذار است و درمورد تملکات کوچک مقیاس و یا بزرگ باید اگر طرح جدید داریم به شهرداری ارایه کنیم.

 وی بر لزوم تعیین تکلیف تملک ۳۰ متری بهارستان و نگارستان و حل مشکل مردم تاکید کرد و گفت: مردم گرفتارند و شورا و شهرداری را علت این گرفتاری می‌دانند در حالی که باید مسکن و شهرسازی تعهدات خود را عمل کند پس ضرورت دارد این موارد مورد پیگیری قرار گیرد.

 فرمانی در بخش دیگر این جلسه که با محوریت بررسی  بودجه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری برگزار شد گفت: بودجه احداث میدان میوه وتره بار به سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز