خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

همسان سازی حقوق کارمندان و کارگران شهرداری قزوین پیگیری و اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۴۴

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت: ما وظیفه داریم که از حق قانونی شهروندان دفاع کنیم و پرسنل شهرداری نیز جزء شهروندان هستند، از مدیریت شهری می‌خواهیم در راستای همسان سازی حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اقدام کند تا حقی از پرسنل ضایع نشود.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با اشاره به اهمیت شورای سازمان‌ها گفت: یکی از نقطه ضعف‌های مدیریت شهری در این دوره عدم توجه به تشکیل جلسات شورای سازمان‌ها است که حداقل در موضوع سیاست‌گذاری بودجه سازمان‌ها موثر بود.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: لازم بود تا در راستای همفکری بیشتر، نمایندگان شورا در شورای سازمان‌ها جلساتی را داشته باشند و اگر نظری در مورد بودجه دارند را به کمیسیون‌ها ارایه دهند.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری در مورد پروژه بوستان قرادآباد که در روکش بودجه، مورد تاکید شورا بود، گفت: شهرداری توان اجرای این پروژه که بسیار سهل و آسان بود را نداشت چون تمامی منابع آن در باغستان قرآد آباد موجود بود، فقط لازم بود دو آلاچیق و آماده سازی ساده بدون تغییر کاربری برای حضور مردم در این بوستان باغستانی را مهیا می‌کرد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: متاسفانه به بهانه‌های مختلف و غیرمنطقی هیچ کاری برای این پروژه انجام نداد و حتی در استانداری به دنبال پاسخ‌نامه خود هم نرفت؛ البته مدیریت شهری در تمامی سیاست‌های بودجه‌ای شورا خصوصا روکش بودجه بسیار ضعیف عمل کرد و مدیریت شهری اعتقادی به تعامل با شورا ندارد.

اشدری همچنین بر لزوم توجه کمیسیون‌های شورا در بررسی بودجه به موضوعات پیوست مادر و کودک تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه قزوین به عنوان پایلوت، یکی از شهرهای دوستدار کودک معرفی شده، ضرورت دارد تا در تمامی پروژه‌ها پیوست‌های مادر وکودک مورد توجه قرار گیرد و ردیف بودجه اختصاصی برای این منظور در بودجه لحاظ شود.

وی همچنین درباره پرداخت بازار کار و برقراری عدالت در پرداخت اضافه کاری و تعطیل کاری پرسنل گفت: برقراری عدالت در پرداخت حقوق کارمندان شهرداری به‌عنوان عضوی از جامعه ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز