خبرگزاری کار ایران

در چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی؛

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۴۵

مراسم چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، مراسم چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.

سیستان و بلوچستان

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دقایقی پیش با طنین‌انداز شدن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در آسمان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان از نخستین ساعت‌های صبح در میعادگاه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن تماشایی خلق کنند و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری  برای حفظ ارزش های اسلامی ببندند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر حضوری به نمایش گذاشتند که پیامش هشدار به دشمنان نظام و انقلاب باشد تا بدانند مردم دست در دست هم برعهدی که با رهبر خود بسته اند پایبندند و لحظه ای به دشمنان اجازه دخالت و شیطنت در کشور را نمی‌دهند.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

کرمان

مردم در شهر کرمان چند ساعت قبل از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مسیر این جشن انقلاب حاضر بودند و راهپیمایی نیز با جمعیت پرشور دیار کریمان همراه با سراسر میهن اسلامی شروع شد.

شترداران منطقه ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای به یاد ماندنی در دل کویر به یادگار گذاشتند. بخشدار رحمت آباد ریگان در مراسم راهپیمایی منطقه ده‌رضا به مناسبت ۲۲ بهمن افزود: عشایر همیشه وفادار به نظام جمهوری اسلامی در کنار مسئولان برای نمایش اتحاد و وحدت امروز راهپیمایی باشکوهی در دل کویر برگزار کردند.

موسی ملائیان ادامه داد: روستاییان و عشایر بخش رحمت آباد ریگان به عنوان مرزداران همیشه وفادار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری پیشرو و دشمن شکن خواهند داشت و امروز حضور دشمن شکن خود را نشان دادند.

مردم روستای سرزه بخش رحمت آباد ریگان نیز در ۲۲ بهمن امسال در مناطق کوهستانی ریگان حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند و با حضور در این راهپیمایی از وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب گفتند.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار سواحل خلیج‌ فارس آغاز شد.

مراسم پر شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پر شور مردم انقلابی هرمزگان آغاز شد.

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور پر شکوه مردم هرمزگان در شهرها و روستاهای استان هرمزگان آغاز شد.

مردم بندرعباس با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرمان های انقلاب بیعت مجدد کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بندرعباس در نوار ساحلی شهر از مقابل مجتمع تجاری ستاره جنوب تا پشت فرمانداری بندرعباس آغاز شد.

همدان

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، مردم همدان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن در محل میدان امامزاده عبدالله شهر همدان تجمع کردند و با سر دادن شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» به سمت بلوار کاشانی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از طی مسیر از پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی در میدان امام خمینی (ره) گردهم می‌آیند.

"۲۲ بهمن ماه، یوم الله یوم الله"، "چهل و پنجمین بهار آزادیه راه امام و شهدا باقیه"، "الله اکبر"، "در بهار آزادی جای شهدا خالی"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از جمله شعارهای راهپیمایان همدان است.

هم اکنون، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان همدان در ۸۰ نقطه شهری و روستایی این استان با حضور پر شور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین در حال برگزاری است.

سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

خوزستان

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور یافتند تا در سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حضور کودکان و نوجوانان که دست نوشته‌ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند در کنار قشرهای مختلف همچون اقوام عرب، لر، بختیاری در راهپیمایی اهواز چشمگیر بود.

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز چندین ایستگاه سلامت به راهپیمایان خدمات ارائه کردند.

در طول مسیر راهپیمایی محصولات فرهنگی مربوط به شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی، کلاه های رنگین، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف توسط سازمان ها توزیع شد.

خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایلنا از خراسان رضوی، مردم مشهد از ۹ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی خود را از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز کردند و به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند.

راهپیمایان از سه سمت حرم مطهر رضوی شامل چهار راه دانش، خیابان اندرزگو و خیابان امام رضا (ع) حرکت می‌کنند، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، درود بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر شهیدان" عمده شعارهای آنان را تشکیل می‌دهد مضمون برخی از پلاکاردها نیز دعوت به شرکت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است تا ملت بار دیگر همبستگی خود و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

پرچم فلسطین و حماس بر دستان برخی از راهپیمایان است که حمایت آنان را از مردم فلسطین و انزجارشان را از جنایات اسرائیل در غزه و کشتار مردم مظلوم آنجا نشان می دهد.

راهپیمایان تا ساعتی دیگر در حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند و به سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گوش فرا خواهند داد.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ملت غیور ایران اسلامی جشن بزرگ آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور باشکوه خود در راهپیمایی برپا کردند. 

امروز شکوه و صلابت پشتیبانی مردم از انقلابی که با نثار خون هزاران هزارشهید و ایثارگری رزمندگان و جانبازان بدست آمده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی یافت. 

امروز نیز مردم بصیر و آگاه کشورمان به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمن را نا امید و سرخورده کردند. 

فریادهای خروشان ملت از اقیانوس بیکران آگاهی و بیداری به صدا درآمد و مردم قزوین با سردادن شعارهای ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست، هیهات من الذله، یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد، بار دیگر از انقلاب خود دفاع کردند و شکوه صلابت و بیداری خود را به نمایش گذاشتند.

۲۲ بهمن بانگ خروش ملت غیور ایران اسلامی در مطالبه حق اسلامی و ایرانی خود است. 

جشن سراسری ایران اسلامی در آغاز چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز همچنان باشکوه و پرشور برگزار شد تا دشمنان و بدخواهان بدانند ملت ما در صیانت از آرمانها جدی است و از پا نمی نشیند. 

امروز همه گروه‌ها و اقشار اعم از جوان و پیر و زن و مرد، کارمند و کارگر، دانشجو و دانش آموز ، بازاری و مسئول و روحانی آمدند تا استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را بار دیگر فریاد بزنند.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، معاونان، فرمانداران و بخشداران و دهیاران و شوراها و نمایندگان مجلس و نامزدهای این دوره از انتخابات هم در جمع مردم حضور یافتند تا جشن انقلاب باشکوهتر برگزار شود. 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرستان‌ها و شهرها و بخش ها و روستاهای استان قزوین با حضور گسترده مردم برگزار شد.

یزد

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مردم یزد در چهل و پنجمین بهار آزادی با حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد که از میدان آزادی تا میدان امیرچقماق و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برپا شد، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی و همایش بزرگ همزمان با دیگر استان های کشور با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادی آغاز و سپس در مسیرهای خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام (ره) ادامه یافت و سپس در میدان امیرچقماق با تجمع به پایان رسید.

راهپیمایان در طول مسیر در حالی که در دست خود تمثال مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین پلاکارد و دست نوشته های مختلف مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به همراه داشتند یاد و خاطره شهیدان و امام (ره) را گرامی داشتند.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز مردم غیور چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۲۲ بهمن نماد وحدت و همبستگی ملی است و همه مردم با وجود اختلاف سلیقه حضوری پرشور در گرامیداشت روز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام  افزود: ۲۲ بهمن امسال روز با عظمتی از نظر معنوی، فرهنگی و سیاسی است و همه قدر این را بدانیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود دشمنی‌ها و تحریم‌های دشمنان نسبت به نظام و کشور، اما انقلاب اسلامی ایران رشد پیش‌رونده‌ داشته و توانسته است در این ۴۵ سال در دنیا جا باز کند و معادلات جهان در عرصه سیاسی را دگرگون کند و به دستاوردهای علمی، دفاعی، موشکی، پهپادی، لیزری و هسته‌ای جایگاه مناسبی دست پیدا کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد از میدان بسیج شهرکرد به سمت خیابان شریعتی، چهار راه اداره برق و مصلی شهرکرد برگزار شد.

لرستان

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، همزمان با سراسر کشور، شهرها و خیابان‌های لرستان بار دیگر صحنه حضور مردم در حمایت از نظام و انقلاب و جشن 45 سالگی آن برگزار شد.

مردم خرم آباد نیز با در دست گرفتن پرچم در کنار خانواده، که در مسیر خیابان انقلاب در حرکت بودند به راهپیمایی جلوه‌ی ویژه‌ای بخشیده‌اند.

در این راهپیمایی مردم لرستان در همه شهرها به همراه خانواده با حضوری انبوه و متراکم در کنار هم خشم و انزجار خودشان را از دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند و با سر دادن شعارهای الله اکبر، 22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور خودشان را به تصویر کشاندند.

گیلان

به گزارش خبرنگار ایلنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای مختلف گیلان آغاز شد.

اگر چه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسؤولان ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما مردم همیشه در صحنه بسیار زودتر به خیابان‌ها آمدند تا یک بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان ببندند.

اقشار مختلف مردم در صف‌های به هم پیوسته و با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر می‌دهند و می‌خواهند به همه دنیا نشان دهند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

زنجان

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز یکشنبه  22 بهمن 1402 مردم پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا دل استان زنجان، همزمان و همگام با مردم با سراسر کشور، در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران (جشن ملی) بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از انقلاب  و آرمانهای امام راحل به نمایش گذاشتند.

مردم استان زنجان، ضمن حضور در مراسم عزت و اقتدار ملی راهپیمایی ۲۲بهمن با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی و شهدای والامقام انقلاب تجدید میثاق  کردند.

مردم استان زنجان، با شعارهای همیشگی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بر ایستادگی خود در مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و حمایت از انقلاب مردمی اسلامی ایران برای 45سالگرد تاکید کردند.

زنجانی‌ها، همچنین با سر دادن شعار برای نسل کشی مردم مظلوم غزه در فلسطین اشغالی محکوم و خواستار واکنش مسلمانان جهان شدند.

مردم زنجان، در ادامه همصدا با ملت مظلوم فلسطین با حمایت خویش از نیروهای مقاومت در مبارزه با مظاهر استکبار جهانی را اعلام کرده و بر حمایت خود از جبهه مقاومت تاکید کردند.

راهپیمایی 22 بهمن در سرتاسر کشور آغاز می‌شود

گلستان

به گزارش ایلنای گلستان، مردم گلستان همچون دیگر هموطنان در جشن ملی انقلاب حضوری گسترده داشتند. امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۰ منطقه گلستان برگزار شد.

 در شهر گرگان مراسم از چهار راه میدان به سمت میدان شهرداری و سه راه بهارستان برگزار شد.

هموطنان غیور در روستا‌ها و مناطق عشایری استان گلستان با برگزاری راهپیمایی و آئین‌های سنتی، ‌چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مرزنشینان گلستانی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را، با برگزاری رژه قایقی در خلیج گرگان جشن گرفتند.

البرز

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهروندان شهرستان های کرج، فردیس، نظرآباد، چهارباغ، طالقان، ساوجبلاغ و اشتهارد امروز با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و همراه با مسئولان استان، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

 راهپیمایی امسال نیز همچون سالهای گذشته در شهر کرج نیز برگزار شد. زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جشن چهل و پنج سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با خود پلاکاردهای ضد استکباری حمل می کردند و شعار اغلب حاضرین "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" بود. 

جوانان و کودکان نیز همراه خانواده های خود در این اجتماع بزرگ حاضر شدند. ورزشکاران بسیاری نیز با لباس و پوشش ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین خانواده شهدا با تصاویری از شهدای خود شرکت کردند. جانبازانی که توانایی حرکت نداشتند بر روی ویلچر در جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور داشتند. 

در مسیر راهپیمایی در شهر کرج که به سمت میدان جمهوری امتداد داشت، غرفه های بسیاری برپا بود که هنرمندان و فرهنگیان در رشته های مختلف برنامه های متنوع اجرا و ارائه کردند. 

در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن در شهر کرج، نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار البرز و معاونان استانداری، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی استان، فرماندار شهرستان کرج، نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر کرج و جمعی از مدیران استانی، حضور داشتند.

سخنران امروز در کرج وزیر کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز