خبرگزاری کار ایران

در پیامی به مردم ولایت مدار؛

فرماندار آران و بیدگل از مردم برای حضور در راهپیمایی22 بهمن دعوت کرد

فرماندار آران و بیدگل ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ابوالفضل معینی نژاد در بخشی از پیام خود اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع تجلیل و بزرگداشت و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و مردم ما تاکنون روز به روز عشق و علاقه بیشتری در این رابطه از خود نشان داده اند.

معینی نژاد افزود: بی‌تردید نقش حضور پرشور و باشکوه فرد فرد ملت غیور ایران اسلامی و مردم دیار شهیدان آران و بیدگل در صحنه های ملی و راهپیمایی یوم الله 22بهمن برای تجدید میثاق با انقلاب و نظام عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره حضوری پررنگ و باشکوه در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب داشته اند و امسال نیز همانند سال های قبل با شرکت یکپارچه، با عظمت و توام با انسجام خود در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و اتحاد در دفاع از آرمان های انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن باید مقدمه‌ای برای حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه باشد، بیان کرد: امروز همه باید در حفظ و تقویت روحیه امید، شادابی و نشاط مردم تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری تحقق پیدا کند و قطعا حضور حماسه آفرینانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهد بود.

فرماندار آران و بیدگل ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری آرمان های والای شهیدان و ایثارگران و در راستای نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت ها و ایثارگری های پاک‌باختگان این شجره طیبه و پاسداشت آرمان ها و اهداف بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب، از عموم مردم شریف، آگاه و ولایت‌مدار شهرستان دعوت کرد که یکبار دیگر همگام با سایر هموطنان و ملت های آزاده جهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور گسترده، حماسی و وحدت آفرین خود را در معرض دید جهانیان قرار دهند و ثابت کنند این مردم تا پای جان از انقلاب و ارزش های دینی دفاع می کنند.

کد خبر : ۳۴۵۸۴۷