خبرگزاری کار ایران

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 80 نقطه شهری و روستایی همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۴۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان همدان در ۸۰ نقطه شهری و روستایی این استان با حضور پر شور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام سید محمدحسن فاضلیان با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری راهپیمایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اندیشیده شده و به طور قطع مردم برگ زرین دیگری را به ثبت می‌رسانند اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان ساعت ۹:۳۰ با تجمع مردمی در میدان امامزاده عبدالله آغاز می شود و ساعت ۱۰ با حرکت در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام خمینی (ره) ادامه دارد.

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود بر این مشروعیت انقلاب صحه گذاشتند.

حجت الاسلام فاضلیان از تدارک ۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: اجرای سرودهای انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم است.

وی از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایی و انقلابی همدان دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده در این راهپیمایی مهم، ارادت و علاقه خود را به نظام اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی و نیز تجدید بیعت با رهبری ابراز کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر ضرورت تبیین و تبلیغ دستاوردهای نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه‌ توطئه‌های دشمنان در مسیر بالندگی قرار دارد.

حجت الاسلام فاضلیان، حضور باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه ای برای حضور پرشور در انتخابات دانست و ادامه داد: در پایان سه شهرستان نمونه و برتر در اجرای برنامه ها تجلیل و سه کمیته برنده نهایی برنامه های دهه فجر شناخته می‌شوند.

وی یادآور شد: حدود ۱۲ هزار برنامه از سوی دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: کمیته های تخصصی ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فعالیت های گسترده ای را در راستای پرشور برگزار کردن برنامه های دهه فجر دارد.

حجت الاسلام فاضلیان، پیروزی انقلاب اسلامی را نماد اراده پولادین ملت ایران اسلامی با دستان خالی و عزمی الهی برای بیرون راندن طاغوت از ایران برشمرد و افزود: ۱۶۵ برنامه شاخص برای دهه فجر تدوین شد و برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز