خبرگزاری کار ایران

بیش از 241 هزار آزمون کنترل کیفیت آب در همدان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۶۵

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان از انجام ۲۴۱ هزارو ۱۸۵ مورد نمونه برداری و آزمون کنترل کیفیت آب در شهرها و روستاهای استان طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مجید زیبازاده با ارائه گزارش عملکرد چهار ماهه مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان افزود: بر همین اساس در این بازه زمانی با تلاش همکاران ۷۴۸ مورد نمونه برداری فیزیکی و شیمیایی در شهرها و روستاهای استان انجام شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر نمونه برداری یاد شده، تعداد سه هزار و ۳۳۱ مورد نمونه برداری میکروبی از آب شهرها و روستاهای استان نیز در این مدت انجام شده است اظهارداشت: ۱۳۳ هزار و ۹۱۰ مورد کلر سنجی نیز از مناطق مورد نظر به انجام رسیده است. 

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به نمونه برداری از آب به منظور سنجش میزان فلزات سنگین گفت: در همین راستا و به منظور بررسی فلزات سنگین موجود در آب در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در مجموع ۲۰۱ مورد نمونه برداری انجام شد که از این تعداد ۵۸ نمونه مربوط به نقاط شهری و ۱۴۳ نمونه مربوط به روستاهای استان بوده است.

زیبازاده از انجام ۱۰۳ هزار و ۹۵۷ مورد نمونه برداری به منظور سنجش کدورت آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در مدت چهار ماهه ابتدایی سال جاری شستشوی ۹۰ هزار متر مکعب مخازن آب شهری و ۳۶ هزار متر مکعب مخازن روستایی نیز توسط نیروهای عملیاتی اجرایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز