خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش وپرورش استان خبر داد؛

آموزش و پرورش فارس مربی امور تربیتی و مشاور مدرسه استخدام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۶۶

معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت: ثبت نام در سومین آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش از روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، مجید زارعی افزود: آزمون استخدامی جدید برای جذب و استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور مدرسه در آموزش وپرورش فارس برگزار خواهد شد.
 
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه ثبت نام در این آزمون از روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه آغاز شده است گفت: شرط سنی شرکت در این آزمون استخدامی دارا بودن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال است.
 
زارعی سهمیه استان فارس در این آزمون استخدامی یک هزار ۱۴۰ نفر است که از این تعداد ۳۷۹ نفر به عنوان مربی امور تربیتی و سبک زندگی، ۴۵۳ نفربه عنوان مربی امور تربیتی و مشاوره، ۲۴۲ نفر مربی تربت بدنی و سلامت و ۶۶ نفر هم مشاور مدرسه جذب آموزش وپرورش فارس خواهند شد.
 
معاون پژوهش،برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش وپرورش فارس عنوان کرد: دفترچه راهنمای سنجش این دو آزمون استخدامی هم اکنون بر روی درگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی به آدرس: https://hrtc.ir قابل مشاهده است.
 
زارعی گفت: داوطلبان ثبت نام کرده دردو آزمون قبلی شامل رشته شغلی آموزگارابتدایی واستثنایی و همچنین رشته شغلی دبیری وهنرآموز هم می تواند دراین آزمون شرکت کنند.
 
وی گفت: با احتساب سهمیه دو آزمون قبلی واین آزمون جدید مجموعا" سه هزار و۶۶۰معلم جدید در تابستان جذب آموزش وپرورش استان فارس خواهند شد.
 
وی افزود: تمام معلمان حق التدریسی، خرید خدمات آموزشی ومعلمان شاغل درمدارس غیردولتی می توانند دراین آزمون استخدامی شرکت کنند.
 
معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش وپرورش فارس اظهارداشت : زمان برگزاری این آزمون استخدامی روز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز