خبرگزاری کار ایران

اسکان بیش از ۱۱ هزار خانوار فرهنگی در مدارس گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۰۲۳

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای تابستان تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳۷ خانوار در بیش از ۱۴۰ مدرسه گیلان اسکان داده شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: از ابتدای تابستان تا کنون ۱۱ هزار و ۹۳۷ خانوار معادل ۴۸ هزار و ۴۶۳ نفر از امکانات رفاهی مدارس گیلان استفاده کرده اند.
علی حسین زاده با اشاره به اینکه شهرستان‌های بندرانزلی،
 آستارا، ناحیه ۲رشت، لاهیجان و تالش استان‌های مقصد مسافران فرهنگی بود، گفت: فرهنگیان استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، خوزستان، آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب بیشترین مسافران فرهنگی به گیلان بوده اند.
وی افزود: ۳۴ پایگاه فعال، ۱۶۵ مدرسه، هزار و ۳۵۳ کلاس درس و ۹ مرکز رفاهی به عنوان محل اسکان در نظر گرفته شده است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به درجه بندی کلاس‌ها بر اساس امکانات پذیرایی، افزود: ۹۰ کلاس ویژه، ۸۴۵ کلاس با درجه الف و ۴۱۸ کلاس با درجه ب آماده اسکان فرهنگیان در گیلان است.
علی حسین زاده گفت: امکانات کلاس‌ها نظیر وسایل سرمایشی و صوتی – تصویری مناسب با توجه به درجه بندی کلاس‌ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب زودتر محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان، به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به برنامه سفر خود، محل اقامت را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز