خبرگزاری کار ایران

پخش بازی ایران و قطر در سینماهای مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۹۱

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پخش بازی ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در سینماهای مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، فهیمه بهشتی در خصوص اکران بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در سینماهای مشهد اظهار کرد: همانند دو دیدار قبلی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا، دیدار تیم ملی ایران برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در تمام سینماهای مشهد اکران می‌شود.

وی در خصوص هزینه بلیت تماشای بازی ایران و قطر در سینماها افزود: بلیت تماشای بازی ایران و قطر در سینماها ۶۰ و ۸۰ هزار تومان تعیین شده است. البته تا این لحظه تمام سینماهای مشهد به غیر از سینما سیمرغ برای تماشای بازی ایران و قطر تکمیل ظرفیت شده‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص تقارن بازی ایران با فیلم‌های جشنواره یادآور شد: در حال حاضر در ایام بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد قرار داریم و ۲ روز از اکران فیلم‌های جشنواره در مشهد گذشته است. با توجه به تقارن بازی ایران در جام ملت‌های آسیا با اکران فیلم‌ها جشنواره، در زمان پخش بازی ایران و قطر در سینماها، هیچ یک از فیلم‌های جشنواره فجر اکران نخواهد شد و زمان آن جابجا شده و تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز