خبرگزاری کار ایران

در چهل و پنجمین بهار انقلاب صورت می‎گیرد؛

بهره‌برداری از 69 پروژه گازرسانی در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۳۱

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری 69 پروژه گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها گازرسانی به واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید الهیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: در دهه فجر امسال 69 پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی غالب عملیات گازرسانی در سطح استان همدان در دهه فجر امسال را در حوزه صنعت و کشاورزی دانست و گفت: این عملیات شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگبری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبور عسل و بوقلمون، کارگاه سفال، اردوگاه فرهنگی، بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و دو روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر انجام شده که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان این‌که بیشترین پروژه‌های گازرسانی مربوط به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی بوده، افزود: البته به برخی از روستاهای استان که تعداد خانوار آن‌ها بسیار کم بوده هم، گازرسانی انجام شده و 302 خانوار از این نعمت خدادادی برخوردار شد‌ه‌اند.

وی خدمت به مردم را از افتخارات دولت سیزدهم خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز سه روستا به تعداد 106 خانوار از این نعمت برخوردار شده‌اند که این، از افتخارات دولت است.

الهیاری خاطرنشان کرد: حدود ۲۳۰ هزار خانوار در یک هزار و 75 روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، یک هزار و 44 روستا به تعداد 229 هزار و 253 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجرا و اشتراک‌پذیری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان، با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، 512 کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با 9 هزار و 139 انشعاب جدید در استان همدان احداث شده، گفت: در این استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال برای 230 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز