خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج مستضعفین؛

سپاه طرح‌های اشتغال‌زایی را در دستور کار خود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۳۸

گیلان با ظرفیت آبی خوبی که دارد می تواند محیط خوب و مستعدی برای پرورش ماهی و گوشت سفید باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست طرح هجرت با استاندار گیلان گفت: قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در باب سیاستهای اقتصادمقاوتی در استانهای کشور تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار نقدی افزود: پیدا کردن ظرفیت‌های پنهان در مناطق، ایجاد تولید و تولید ثروت برای مردم در مناطق از اهدافی است که بسیج از سال ۹۲ آن را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی سپاه در روستا‌ها و شهرهای کشور اظهار داشت: با هزینه کم، آموزشی و با استفاده از نیروهای توانمند بسیج و مردم، اشتغالزایی قابل توجهی ایجاد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه گیلان با ظرفیت آبی خوبی که دارد می‌تواند محیط خوب و مستعدی برای پرورش ماهی و گوشت سفید باشد گفت: علمی شدن کشاورزی و به ویژه تولید برنج در گیلان موجب افزایش میزان تولید و نیز کیفیت محصولات می‌شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این نشست از اجرای ۲۳ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۲ خبرداد و گفت: گیلان دارای ظرفیت‌های خوب منابع، نیروی انسانی است و تشکیل شورای اقتصادمقاومتی در شهرستان‌ها، حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی، هدایت بخشی از منابع بانکی و دولتی براجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد بازار فروش محصولات، حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی می‌تواند در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در گیلان و رفع محرومیت‌ها و بیکاری و رونق اقتصادی منطقه بسیار تأثیر گذار باشد.

عزیزی افزود: اگر تعامل، هم افزایی و حرکت جدی صورت بگیرد می‌شود گام‌های بلندی در راستای اهداف بلند نظام به ویژه اقتصاد مقاومتی برداریم.

سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت: تلاش مسئولین در بهبود وضعیت اقتصادی استان بویژه اشتغال است و بسیج هم دارای توانمندی‌های بسیاری است که می‌تواند در تحقق این امر تأثیر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز