خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان:

معابر کرمانشاه لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۷۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهرهای استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان در نهایت آرامش، بدون عجله و با رعایت قوانین در سطح شهرها تردد کنند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت: متاسفانه در بارش برف که چندروز پیش اتفاق افتاد، تعدادی از رانندگان بدون در نظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی شدند.

حیدری عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنیم که رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.

حیدری توصیه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند، حتما از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز