خبرگزاری کار ایران

سفیر تایلند در دیدار با استاندار اصفهان:

تایلند به دنبال عمق بخشی روابط و تعاملات با اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۱۴

سفیر تایلند در ایران در دیدار با استاندار اصفهان گفت: تمایل داریم ارتباطات و تعاملات تایلند و اصفهان را بیش از پیش عمق ببخشیم و برای این تعامل و همکاری اعلام آمادگی کامل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پیکیت بونساد، سفیر تایلند در ایران در دیدار با سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: از شما سپاسگزارم که این فرصت را به من دادید تا در استانداری اصفهان با شما ملاقات کنم.

وی ادامه داد: سعی کردم در این سفر کوتاه از ظرفیت‌های عظیم و متعدد استان اصفهان بازدید کنم.

سفیر تایلند در ایران بیان کرد: حدود ۷ ماه است که به ایران آماده‌ام و درصدد بودم هرچه زودتر از استان اصفهان بازدیدی داشته باشم که این مهم رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که با ریاست جمهوری اسلامی ایران داشتم در خصوص ظرفیت‌های بی‌شمار ایران در زمینه‌های مختلف گفت‌وگو کردیم و رییس جمهور ایران به من توصیه کردند علاوه بر تهران از سایر شهرهای ایران نیز بازدید کنم.

وی اظهار کرد: از آثار تاریخی برجسته و ظرفیت‌های اصفهان بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم، بسیاری از مردم تایلند نیز تمایل دارند تا از ایران و شهر اصفهان بازدید کنند.

سفیر تایلند در ایران گفت: همچنین هیأت‌های تجاری و اقتصادی تایلند نیز تمایل دارند تا از ایران و استان اصفهان بازدید کنند و از ظرفیت‌های این کشور مطلع شوند.

وی ادامه داد: تعدادی از مردم تایلند در استان اصفهان ساکن و در مجموعه جامعه المصطفی اصفهان در حال تحصیل هستند.

سفیر تایلند در ایران گفت: تمایل داریم ارتباطات و تعاملات تایلند و اصفهان را بیش از پیش عمق ببخشیم و برای این تعامل و همکاری اعلام آمادگی کامل می‌کنم.

وی در واکنش به پیشنهاد استاندار اصفهان مبنی بر تعامل گردشگری سلامت، گفت: از این ظرفیت اصفهان بهره خواهیم برد و بعنوان اولویت نخست تعامل با اصفهان به آن توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز