خبرگزاری کار ایران

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - قزوین ۲۸ مصدوم برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۳۴

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - قزوین مابین هیدج و صائین قلعه ۲۸ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا، داریوش تقیلو روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۴:۶ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: به محض دریافت این گزارش،‌ نیروهای امدادرسانی از پایگاه های اطراف به محل حادثه اعزام شدند.

تقیلو افزود: در این حادثه ۱۹ مصدوم به وسیله اورژانس و هفت مصدوم دیگر توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستانهای بوعلی و الغدیر ابهر منتقل شدند و ۲ نفر دیگر از انتقال به مراکز درمانی امتناع کردند.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود،‌ روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است،‌ افزود: همین موضوع،‌ ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می کند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریتهای شهری و جاده ای این استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این میزان ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز