خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

باید از دوره نوجوانی نیروی انسانی کشور برنامه ریزی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۴۶

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت : باید از دوره نوجوانی نیروی انسانی کشور برنامه ریزی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری روز پنجشنبه بیست و هشتم دی ماه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، با محکومیت کودک کشی اسرائیلی های غاصب، اظهار کرد: دست پروردگان رژیم صهیونیستی در ایران مظلوم مقتدر جنایت شهدای کرمان را رقم زدند.

وی افزود: مخاطب این نهاد کودکان و نوجوانان کودکان بوده و در این ایام شاهد پرپر شدن چند هزار نفری کودکان در غزه هستیم در حالیکه حق گویی و حق طلبی را فریاد می‌زنند.

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: طی روزهای گذشته سپاه پاسداران ایران اسلامی بزرگترین عملیات موشکی را علیه تروریست های اطراف کشور انجام داد و این باعث افتخار است.

یاوری ادامه داد: سرمایه اصلی هر کشور نیروی انسانی است و برای حرکت به سمت تمدنی غنی به این سمت باید توجه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: مقوله تربیت برای سن کودکی و نوجوانی است و برای اینکه انسانی متعهد و کارآمد تربیت کنیم ، باید از دوره نوجوانی نیروی انسانی کشور برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مکمل تربیت نهاد ارزشمند کانون پرورش فکری است، گفت: هنوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نتوانسته است نقش بارز خود را به عرصه ظهور برساند و انتطار می رود این مجموعه نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

یاوری با تاکید بر اینکه برای تربیت هزینه کردن نوعی سرمایه گذاری بزرگ است، افزود: هم افزایی دستگاه ها و نهادهای تربیتی فرهنگی لازم است و با حفظ هویت این دستگاه ها باید تعامل وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ غنی ، تاریخی و اسلامی از ویژگی های بارز مردمان خطه لرستان است، ادامه داد: با توجه به این استعدادها زمینه رشد و اعتلای فرهنگی در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم، اضافه کرد: باید در افقی روشن تمدن اسلامی را رقم بزنیم و دستگاه‌های فرهنگی در این راستا نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز