خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۰۵

استاندار لرستان بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های این دهه باید با تکیه بر فرهنگسازی در حوزه تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه شورای معاونین استانداری و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید به سمت و سوی مردمی شدن این آئین‌ها پیش برویم، گفت: برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری هم وجود داشته باشد و در نهایت باید به هدف بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

استاندار لرستان بر دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و افزود: با توجه به همزمانی دهه فجر با ماه‌های رجب و شعبان، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و ایستگاه‌ها و موکب‌های مختلف براساس ظرفیت‌های موجود برپا شود. 

زیویار افزود: القای ناامیدی و تزریق حس ناامیدی در میان مردم جزو نقشه‌های دشمنان است که دنبال می‌کنند، در همین راستا باید برنامه‌ریزی و اقدامات جدی برای مقابله با این روش انجام پذیرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی لرستان با اشاره به اینکه توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت در استان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد گفت: معاونین استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، فرمانداران با هماهنگی روابط عمومی استانداری لرستان، دستاورد‌های دولت و فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز