خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

پوستر دومین جشنواره ملی «فیلم کوتاه رشت» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۰۸

با حضور مسوولان و در مراسمی پوستر دومین جشنواره «فیلم کوتاه رشت» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بعد از ظهر سه شنبه آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره فیلم کوتاه رشت با حضور مسؤولان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

«یاسر محجوب» رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت اظهار کرد: آغاز این جشنواره از ۲۰ دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری اثر در سایت جشنواره تا ۳۰ دی ماه امسال است.

وی با بیان اینکه آئین اختتامیه این جشنواره در نیمه اول اسفند ماه در تالار مرکزی است، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت نیز در بازه زمانی تعیین شده به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

دبیر شورای اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت با اشاره به اینکه داستانی، مستند، پویانمایی و موبایلی را بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند، افزود: تهیه کلیپ با موضوع نهضت مقاومت نیز بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی‌های شهری، شهروند و مشکلات شهری، شهروند و قوانین شهر، شهروند و رعایت حقوق شهری و شهروند و آسیب‌های اجتماعی موضوعات این جشنواره هستند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشد.

محجوب ادامه داد: اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان، اداره کل میراث فرهنگی، حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان، انجمن سینما جوان، مرکز صدا و سیما گیلان، دانشگاه آزاد و گیلان و فرمانداری رشت در این جشنواره همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز